۱۳۸۹ تیر ۴, جمعه

13 رجب هم آمد

اول به نام خدا
دوم هم سلام
شاید به طور رسمی این اولین پست وبلاگم باشه
ولی آره 13 رجب اومد
فردا ولادت حضرت علی (ع) هستش . به همه هم تبریک می گم . اما اسم 13 رجب اومد یاد سخنرانی مرحوم آیت الله منتظری افتادم که همین روز 13 رجب بود و من تقریبا سه یا چهار روز قبل بود که این سخنرانی دیدم. خیلی جالب بود اون زمان شاید اگه کسی مثل من اینو میشنید کلی شاکی میشد اما الان که گوش دادم دیدم واقعا منطقی و با استدلال صحبت کرده بود . اما همون زمان جواب صحبت های منطقی ایشونو با فحش و ناسزا جواب دادن . من دیگه صحبتو کوتاه می کنم و میرم . احتمالا شاید چند ماه بعد بیام واسه آپ کردن وشاید هم چند روز بعد ولی این سخنرانی رو اگه گیر آوردین یه بار دیگه هم گوش بدین مجدد ، خالی از لطف نیست . با یه جمله کلیشه ای تموم می کنم که می گه به پایان آمد این دفتر اما، امید وارم حکایت همچنان باقی باشد

۱ نظر:

رومینا گفت...

درست میگی . من هم اون سخنرانی ها رو گوش کردم . واقعآ منطقی بودن !

موفق باشی !